Followers

Isnin, 19 Julai 2010

campur-campur....

kali nie bkn aku nk tules pasal nasi campur....
or
nk bercerita pasal resepi nk wat nasi campur...

...pagy td...
kul 7.30 dgn penuh bersemangat dan berkeyakinan..
aku bang0n tidow dan trus mandi utk m'hadapi test drive kul 10 jap agy...
tunggu..punye tunggu..punye tunggu laa....

...45 minit b'lalu...
aku maseh setia menunggu...
utk mendapatkan moral support..b'mesej ar kejap ngan my shayunk...
dia ckp saba..uncle sampai ar kejap lagy...
aku pown bersabar...

...sejam b'lalu...
aku maseh didepan pintu...

...sejam satu minit...
uncle call aku...
dgn nada suare yg x bersalah
'sori laa...x jadik amek kamu ari nieh...uncle amek ari rabu nti taw'
aku pun jawab
'baeklah...'
utk m'jage hatinya..

~~~~haiyoooo~~~~
....frust nyer....

='(

dgn perut yg saket
puase ganti
nak nanges
nak marah
macam2 ado
~~the mixed feeling~~

...x pe laa...
...dah naseb kaw sal...
...nak buat mcm mane...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan