Followers

Isnin, 8 November 2010

luahkan saje

hyeee~~!!!
sekkom sume...h0pe korang sume sehat2 yewp....
firstly...sebelom memulakan penulisan aku kali nie aku nk senaraikan kt korang mereka2 yg aku sentiasa merindui mereka..(eh..ape nieh...ayt kucar-kacir) hik3x....
okeyh~~okeyh~~nie laa insan2 tersebut :
.
.
.
.
.
.

siti nadzirah che ab. kadir

syed muhammad hazarul ridzuan


siti farahah ahmad abadi


nur fasihah mokhtar

mohd hanzalah jusoh

shazril hazwan hamzah

wan nuzul nazurah wan zainal abidin
.
.
.
.
.
.
......hahahahaha.....
mcm mane???
ade x gambar korang???
law ade tahniah d'ucapkan coz korang sentiasa di hati nur salfarhana...
x de sape2 pown yg buleh m'gantikan posisi korang...



tamat sudaa cite pasal insan sentiasa dihati aku...
n0w aku nk story pasal aku yg b'keje dh hampir sebulan di sebuah kedai iaitu
SEGAR PINTAR SDN BHD...
wuuuu~~~

agak letih...penat...dan mcm2 ag aku rase...
tp nape laa p0blem dtg b'timpa2???
dugaan???
ade hikmah disebalik dugaan tersebut???
hanya Dia yang Maha Mengetahui.....

moga2 aku d'permudahkan utk membereskan sume poblem t'sebut...
~~aminnn~~

tp nape akhir2 nieh aku jd sorang yg agak cengeng
atau lam bahasa buku nyer ialah manja...
nape yewp???
mungkin d'sebabkan t'lalu byk menda yg perlu aku tanggung....


tp selagi nyawaKu sentiasa d'sisiKu..insyaAllah...
aku akan dpt tempuhi nyer...
nyawaKu yg d'maksudkan ialah:
.
.
.
.
my lovely parents...mohd sayoti / salmah
my lovely fwenz...azie / seha / farahah
my lovely bf...tuttt~~
my lovely pets..samad sayam

so...diakhir karangan aku kali nieh..
aku mendoakan kebahagiaan korang sume....
aku sayam sume org...
x b'mkne yg x de gmbr diatas tadi..aku x sayam korang...
~~okeyh~~

tata....lebiu allzz... =)

2 ulasan: