Followers

Selasa, 7 Disember 2010

ber'blog' tak-kala m00d mari~~~

waktu mengarang: 1.32 a.m
tarikh mengarang: 7/12/10
hari mengarang: Tuesday


sekk0m sume.....

kali nieh aku nak mengarang story tentang keadaan aku selepas mendapat tawaran kemasukan
ke Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM)...


firstly:

- aku bersyukur ke hadrat Illahi sbb kekecewaan aku dalam kegagalan untuk c0ntinue study kt poli telah ditebus denGan tawaran kemasukan ke UTHM nieh....

- berbillion terima kaseh aku ucapkan kpd tulang-temulang belakang aku especially mama,abah,abang,beloved fwenz,beloved syed yang x henti2 meny0kong setiap keputusan aku...

- kepada membe2 SMD yang gagal....truskan perjuangan anda...rezeki anda telah ditetapkan oleh-Nya...so...berusaha.. =)



sec0ndly:

- macam2 aku rase...gumbira...excited..kusut...haiyaaa~~~
macam2 menda lak nak kena settle....medical check up....beborang yang agak manyak....
dengan tauke tempat aku keje x kasi aku resign.....haishhh~~
ape kehe nyer dia x kasi aku resign hahhh????
!@$^&*(*&^.......gampang punye tauke....

thirdly:

- hari2 ku yg agak letih sbb aku skang bekeje sorang jewp kt kedai tuuuu~~~
hanye satu pintaku...."percepatkan laa kemasukan pekerja baru kat kedai tuuu"~~
amin~~!!


fourthly:

- aku bermohon agar aku b0ley settlekan sume2 dengan baek....insyaallah.. =)


sebelom aku terlupa aku nk wish c0ngratulation to my abang sbb dia dah jadik Cikgu Matematik...abang pakar Matematik...adik nyer terlingkup law subjek Matematik....
hehheheheheh.. :D
sume orang ade kelemahan nyer yang tersendiri bukan....

alaaa...
untuk karangan kali nieh x de gambar ar untuk tatapan kalian....
s0rry u allzzz~~

karangan akan datang saye taruk gambar manyak2 ehh~~~
tata.... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan