Followers

Isnin, 13 Disember 2010

penat memikirkan sume nyer

kembali berblog setelah penat aku memenatkan diri aku yg tecik nieh....
penat sebab balek kelantan....kazen2 yg agak ramai...yg agak manja ngan aku yg brutal nieh....
pas 2 kelam kabut back 2 work...layan kerenah apek dan nyonya....tensi0n2!!!!!!!
pas 2 balek dungun....kenduri...tapi aku penat melayan kazen2 yg agak ramai jugak dan manja....
tapi aku x kesah sume tuu~~

balek dari cuti b'lambak2 keje yg menanti....alaaaa....siall~~
sambil2 wt keje..sambil2 bergosip dengan nora...haiyoo~~
mcm mane keje nk ciap dengan cepat...mulut sy0k duk ngumpat...hehehe...
x pe...skali skale...

dalam2 kitaorg ngumpat...nora tibe2 cakap......"dia minat kt kaw sal...caye ar ckp aku"
jeng.....jeng......jeng
TIDAK!!!!!!!
aku akan cube untuk setia walaupown sekeping lagi hati aku berada jauh nun di utara....

pas 2..balek dari keje....
baring2..lepak2 kan diri...
tibe2 mesej masuk.....

mesej 1:
- saye betol2 rindukan salfarhana yg dlu.....

mesej 2:
- tp saye sayang gak dlu dan skarang....

mesej 3:
- org nk menyesal pown dah t'lambat...awk pown dah ade yg laen......


hahahahahha......mesti korang t'tanye2 kan sapekah gerangan yg antar mesej sebegitu rupe kt aku.....law korang hebat...cube teka.....
ape???? bukan azie laaa.....azie x kan antar mesej mcm 2 kt aku.....
manusia yg antar mesej mcm 2 kt aku ialah my ex-bf.....
atau azie suke panggil dia KASANOVA....
nape azie panggil dia kasanova????
ntah lerrr....korang tanye laa azie yewp...

okeyh~~
dari mesej tersebut aku dapat wt conclusion sendiri....
conclusion nyer ialah "manusia akan menghargai sesuatu menda tuu jika menda tuu dah x de depan mata mereka..."

so...aku nasihat kan korang supaya hargailah sesuatu menda walaupun menda 2 sebesar zarah...
sebab setiap perkara yg terjadi ade hikmah nyer yg tersendiri.....

to my secret admire.....maaf...saye x dapat trime awk sbb saye milik org..dan awk jgk dah jadi milik org...hargai ar insan tersebut.....

to kasanova jambu.....maaf....x de jodoh utk kite bersame....saye bukan utk awk.....

okeyhhh~~sekian.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan