Followers

Ahad, 19 September 2010

j0m maKan-maKan.....

~ 18/9/2010 ~


mama ade wt makan2 sket sempena ari rayer + besday aku yg tlah lame lepas......
~ ngahahahaha ~

sungguh memenatkan.....
sungguh meletihkan....
sungguh mengantuk....
tuhan jewp yg taw mcm mane aku rase time 2....

mlm sebelom tuu dah ar penat sbb siap2....
pagi tuu lak bang0n kul 6 pagi....
bkn sbb ape...
membe aku pandai sgt send mesej kt aku...
mesej nyer b'bunyi begini :
" sal...ko wt mkn2 2 kul bape??? "
ya Allah...
punyer laa x sbr membe aku nk dtg umah aku....
pas Subuh trus tnye s0klan mcm 2...
sabor jewp ar yewp c0z ade membe mcm nieh...

pas 2 kul 12 tengah hari...aku dh mule nguap....
berair mata..bagai nk t'koyak dah mulut nieh.....
....relax sal...
skali skale jewp....
layan membe2....cunah (mak sedara aku ar..) sambil c0ver nk nguap...
ade lak membe aku tegur.. " weii....nape mata ko merah sal??? "
jwpn aku mudah jewp..." kakitangan x ramai "
tersengih membe aku tuu dgr jwpn dari aku...
~ aduiiyaiii ~

malam tuhhh...
lam kul 10 k0t...kwn abg baru dtg....
lame lak 2...kul 12 lebih baru dorang balek...
mata dh jadik sepet tahap gaban...
nk mengemas ag...
seperti orang x waras sudahh rase nyer diriku ini...

x pe ar....sume dah selesai...
beshhh tgk tetamu mkn dgn selera nyer....
beshh aku memaksa tetamu utk makan.....
....hahahaha....

eh2...jap2...ade 2 3 keping gambo utk tatapan kalian....
tadaaa :



~ nurin yg buas...lasak...name jewp pempuan ~
hahaha... ;D





~ pot0ng kek bersame rabie ~
sayam kaw bie =)




~ kek besday aku nieh....cedappp.. ;) ~


time kaceh kepada :

my beloved family :
parents ~ mama N abah yg bersusah payah
aunty N uncle ~ cunah ~ cu + nurin


my beloved fwenzz :
gf ~ rabie + kak ida ~ azma + intan
bf ~ fitri ~ kamarul + dzulilham
( korang mmg sempoi sbb m'ikut arahan aku )


membe2 abang yg melepak sampai 12 midnight
( korang mmg beshh )

dan sesape ag yg dtg...tp t'lupe utk disenarai...
tQ a lott..
tQ jgk kpd membe2 yg dh wish besday utk aku....

~~aBess~~



note: "+" = tetamu tambahan...hihihi.....

1 ulasan:

  1. nice pic.
    jom singgah.. tgglkn jejak.. :)

    http://sayunk.blogspot.com/

    BalasPadam