Followers

Isnin, 27 September 2010

saket + hadiah

assalamualaikum......

ari nieh aku nk cite pasal aku yg saket pewot dan hadiah.....
hadiah????w0ww!!!
hehehehee....
x pe....jap ag aku story sal hadiah tuu....
nieh aku nk cite pasal aku yg saket pewot secara tibe2....tanpa sebab...
pagi tuhh...aku bangon tido....trus pegy toilet.....
hal ini berulang sbnyk 6-7 kali lam sehari....
mmg kurus ar aku law mcm nieh.....slalu melakukan proses penghadaman....
yg aku heran nyer....aku tgk abg aku steady jewp....
nape aku nieh...aku mkn menda yg abg aku mkn ar....
aisehhh.....mmg mlm 2 dh sampai tahap x daya teramat sgt utk melakukan proses penghadaman....
last2....tidow....care terbaek utk mengurangkan proses penghadaman yg melampau.....


keesokan hari nyer ;

setelah penat melalui hari semalam dgn melakukan proses penghadaman....
ari nieh aku bajet dh ok ar.....
ok hape nyer.....same jgk.....
aduiyaiiii~~~
x daya hambe.....
kebetulan mama nk pegy klinik....aku pown tumpang ar.....
smpai di klinik....aiy0y0~~
pewot meragam ag...t0ilet x de...
aku p0wn memujuk pew0t aku supaya bersabar....bertenang...rilex....
pas doktor check pewot aku....doktor pown ckp....x de pape....tp........
jeng....jeng.....jeng
gastrik aku makin teruk daa.....haaa...2 ar...
padan muke aku....x mo mkn sgt...
tanggung sendiri ar sis....
smpai jewp kt umah...b'lari aku ke toilet....
pas mkn ubt...segala mcm ubt yg doktor kasi....
baru ar ok sket....kalau ar ubt 2 sesedap cekelat....
yg aku x daya minum air garam perasa orange....
perghhhh......sedappp gile......
minum seteguk....rase nk t'kuar balek...begitu ar seterus nyer sampai air tuu abes....
nieh rupe air yg sedapp tuu....



air orange yg manis + masin + masam = payau....


...hahahahha.....
2 ar naseb yg menimpa aku selame 2 hari.....
mmg beshhhh ar......
.
.
.
story pasal adiah 2.....
adiah 2 dari best fwenz aku....yg jauh dimata tp dekat dihati.....azie...
adiah 2 aku yg pakse azie kasi kt aku sempena besday aku...
aku ckp x kesah adiah 2 smpai sblm besday ke..slps besday ke...
jnji smpai...
last2 25/9/2010...adiah 2 smpai jgk....sonok giler....
excited aku nk melihat isi kt dalam.....
korang pun mcti x sbr nk tgk kan....sbr....nieh isi kt dlm sampul surat pos ekspres tuu :


frame..penanda buku...key chain buatan azie


azie ckp menda tuu name dia felt....ntoh betoi ke tidak...tibaii saje laa....
mmg terharu aku..membe aku wt sdiri adiah utk ari jadi aku...
slaen menda2 diatas...azie ade gak kirim sekarangan surat ngan uit singgit....
tQ azie utk uit rayer..ngan felt yg dibuat sdiri dari tgn kaw...
tQ azie utk sekarangan surat tuu.....isi2 nyer membuat aku terharu.....s0b3x....
eh2...asal sedey lak nieh....
x de ar...aku bkn sedey...tp terharu.....
tQ soooooo much azie.....
aku sentiasa mendoakan persahabatan kite kekal buat slame nyer....

wassalam... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan