Followers

Jumaat, 3 September 2010

mslh bulanan


semekom sume nyer....
t0day m00d aku dh kembali n0rmal....
aku nk merepek pasal ape yewp kali nieh....
haaa...idea mari dah...
aku nk merepek pasal mslh bulanan yg melanda diriku.....
hihihihi.....

aku paneh hati ar....
last week aku baru tukar cadar katil aku....
ari nieh dah kena tukar lagi....
sbb nyer b'punca dari masalah bulanan ar....

ishhh...ishhh..
x pe...x pe....
name p0wn pempuan kan....
kena trime laa sume 2 yewp.....
sambil2 kemas katil tuu...
sempat ar aku snap sekeping gambo katil aku...

....tadaaa....


katilku yg jambu...lalaaa~~~


pas 2 aku nk story sket pasal buah hati aku nieh....
name dia special taw....
best fwenz aku yg taruk name dia nieh...
korang nk taw x ape benda tuu...


samad si ikan laga aku tuu laa...
dia buah hati aku skang nieh....
tiap hari aku duk cakap ngan samad...
tp lom tentu samad phm kan...
x pe ar....yg penting dia dgr k0t...
samad nieh law korang nk taw ngade2 sket...
mcm tuan dia kot...
law lmbt kasi mkn jewp...wt muke seposen trus...
law aku kasi mkn....
tp x abes..aku mrh....majuk trus...
ishh....ishh....
samad....samad....
walau pape pun aku sayam kaw laa samad....


samad....tp samad x de kot lam gambo nieh...
p/s : samad pemalu mcm tuan nyer jgk..hihihi...


abes dah story aku yg merepek lagi melalut utk hari nieh...

sekian...tQ =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan