Followers

Selasa, 31 Ogos 2010

knape ngan aku???

mcm mane nk mule nieh hahh???
okeyh....okeyh...
dimulakan dgn bismillah...
tenangkan diri...lapangkan jiwa....

....ishhh...ishhh....
.
.
.
.
realiti kah sume nieh???
ngade2 kah aku???
manja sgt kah aku????
terkesan kah aku dgn kata2nya???

ntah lerr...
2 sume korang yg berhak menilai nyer......
maybe jgk aku yg t'lalu sensitif....
.
.
.
.
.
.....next st0ry.....

paneh bet0l aku.....
merayau2 duk carik baju rayer dh 2 3 hari....
ade..mmg ade...b'lambak2 kt kuantan parade tuhh....
tapi....
x de saiz utk aku....
s0b3x....
lau beli saiz S....jwb nyer...aku x yh dh pakai kain...
baju saje dh cukup labuh....
carik saiz SS...x de lak.....
...ishh..ishh...
kecik sgt kew aku nieh....
~~haiyooo~~

nk cari t-shirt ngan suar jeans pun mcm 2 jgk....
dh ade yg b'kenan...
kecik sgt laa...besar sgt laa.....

nape leceh sgt nk carik bju rayer utk this year....
huhhh!!!
sabar laa sal yewp.....



mood : x brape baek...sowie u all....sayam korang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan