Followers

Ahad, 15 Ogos 2010

malu~malu

rindu nyer ar kt azie n kak farah.....
dulu slalu gadoh ngan dorang...borak2 ngan dorang...geget2 dorang....
hurmmm...
nk wt mcm mane kan....
setiap pertemuan mesti ade perpisahan....
mesti punye ar....
s0b3x.... =(

tp bkn 2 yg aku nk tulis...
itu hnye sekadar luahan isi hati aku yg slalu merindui membe2 aku yg telah byk kasi sokongan dan dorangan utk aku trus hidup...

okeyh...okeyh...
mule st0ry yg sebetul nyer yewp...
pagy tadik...(15 Ogos 10 - 4.13 am)
my shayunk tepon aku...
sbb nyer aku ade pesan kt dia soh dia kejutkan aku utk bangon sahur..
sebelom 2 dia dah antar mesej...tp aku x sedar...
maybe disebabkan aku x reply mesej dia..dia terlintas utk tepon aku...
....haiyooo....
aku yg dalam keadaan mata nk celik x mo celik menjawab ar call tersebut..
ape yg aku bercakap ngan dia???
ntah ar...aku sendiri x pasti...
yg aku dengar dia gelak2...

lepas abes bercakap dgn dia...aku pun bangon...pegy basuh muka..
mama x bangon ag...
tetibe rase teringin lak utk bertanye kt my shayunk pehal dia gelak2 tadik..
aku pun mule ar bertanye "bie..nape bie gelak td"
tanpa rase bersalah aku tanye soklan mcm 2 kt dia...
skali my shayunk pun jawab ar "sbb ayg ckp merepek tadi...hee..."
malukan???
kitaorang pun trus bermesej...dgn topik pagy tuu
"aku yg mamai menjawab tepon"
jawapan demi jawapan diberikan oleh my shayunk...
tapi yg paling aku x tahan mesej nie
"hehe...nti bie nk tepon waktu ayg mamai la..
hehe...cumel jep suare..hee..."
haaa....
law korang ditempat aku...ape korang nk buat??
nyorok bawah katil???
nyorok lam almari???
aku rase x de pekdah ar law korang nk nyorok time 2...
pagy 2 mesej my shayunk hampir sume dia gelak jewp....
maybe terhibur kot dgr suare aku baru bangon tidow..
no komen...
yg pasti 2 ar kali pertama dia tepon aku dalam keadaan aku baru bangon tidow..separuh sedar...ckp pun ikut dan jewp....
law ingat balek ase lawak pun ade jgk...malu pun ade jgk...
..heheheheh..

so..pesanan utk korang2 sume..
law nk tepon aku pastikan aku berada lam keadaan NORMAL
nti law aku ade lam keadaan SEPARUH SEDAR
aku akan cakap yg bukan2...
korang jugak yg akan mendapat susah nti...
~~weee~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan